ستاره پرتغالی بعد از مدت ها نیمکت نشینی و اختلاف با سرمربی منچستر از این تیم جدا شد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد از سوی باشگاه منچستریونایتد دیگر در این تیم جایی ندارد. یونایتد روز سه‌شنبه بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: کریستیانو رونالدو با توافق دوجانبه از منچستریونایتد جدا شد و این تصمیم فوراً اعمال می‌شود. باشگاه از او برای کمک بی‌نظیرش در دو دوره حضور در اولدترافورد تشکر می‌کند.

در بیانیه باشگاه یونایتد آمده است: باشگاه از رونالدو به خاطر مشارکت بی‌نظیرش در دو دوره حضور در اولدترافورد و به ثمر رساندن ۱۴۵ گل در ۳۴۶  بازی تشکر می‌کند و برای او و خانواده‌اش آرزوی موفقیت در آینده دارد. همه در منچستریونایتد همچنان بر ادامه پیشرفت تیم زیر نظر اریک تن هاخ متمرکز هستند و برای رسیدن به موفقیت در زمین با هم کار کنیم.

 کریستیانو رونالدو هم پس از جدایی از منچستریونایتد گفت: در پی مذاکره با باشگاه منچستریونایتد ما توافق کردیم که به قرارداد خودمان پایان دهیم.

وی ادامه داد: من عاشق منچستریونایتد و طرفدارانش هستم. این مسئله هیچ وقت پایان نمی‌پذیرد. به نظرم زمان خوبی بود تا به دنبال چالش جدیدی بگردم.

ستاره پرتغالی در بیانیه خودش نوشت: بهترین‌ها را برای منچستریونایتد آرزو می‌کنم.

کد خبر 722374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مینا رئوفی زاده IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 1
    این آرزوی رونالدو نشان دهنده ی عشق خیلی زیادش به منچستریونایتد هستش اما وقتیکه منچستریونایتد در تحقیر کردن و بازی ندادن به رونالدو توسط تن هاخ اصلأ از رونالدو پشتیبانی نکرده و از رونالدو در همه ی بازیها حمایت نکرده کارش راست نمی آید و زیاد هم موفق نمیشود خُب پس اُسکُل هستش منچستریونایتد؟! منچستریونایتد که رونالدو را به ستوه آورد؟! با این سن 145 سالگیش و این همه افتخاراتش خیلی بد هستش که خودش را کوچک کُند و به رونالدو بازیهای فیکس ندهد خیلی برای منچستریونایتد زشت هستش اینگونه رفتارها